Известие

Collapse
No announcement yet.

Забива муцуната като е студена 156 2.0 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    и при мен прави същото,на елкон ми казаха че всичко работи перфектно,мисля че има подобрение като сипя по силен бензин ,но не е само от това
    Alfa Romeo 146 1.6boxer 103hp метанов инжекцион
    Alfa Romeo 156 1.8 t.spark 144hp B.R.S gas
    Оpel Corsa 1.4 90hp 2008-служебната

    Comment


    • #17
      Аве колеги , завършил съм ДВГ , сумати коли са минали през ръцете ми , и сега съм с дизел... Та незнам кола която студена да работи ,както трябва. Всеки двигател си има работна температура и преди да флезне в нея .... няма как да работи нормално. Относно това ,че ЕКУ то пази двг то съм напълно съгласен. Има по-големи умници и мозъци в този форум , ако греша нека ме поправят.
      Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
      Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

      Comment


      • #18
        Екуто го пази от дураци, но колкото и да е студен, съотношението гориво-въздух е такова, че мотора може да се форсира нормално и да тръгне веднага... Филми с кихане и давене - няма!

        Друг е въпроса - колко е полезно да се форсира студен мотор !?!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от S_G_M
          Има една наука , която се казва термодинамика , и тя гласи , че охлаждането не е желателен процес. Когато колата е студена , всичките и течности са с по-голяма вискозитет , другото е че метала има свойството да се разширява и свива. Тоест двг то е проектирано да работи топло , а не студено . Ако беше така означаваше , че колите трябва да се карат максмилно студени. За да работи един двигател нормално трябва да е топъл.
          Не ми се задълбава на академично ниво, но софтуера позволява двигателя да се използва и студен. Естествено, всички знаем или така си мисля, че използването на студен мотор, води до по-висок разход и др. нежелани ефекти.

          Но съгласете се - никъде в мануала не пише: "Стартирайте двигателя, изчакайте да достигне 90 градуса и тогава потегляйте!"

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem
            Как така сте напълно съгласни след като незнаеш как е програмирано?

            Все едно утре някой да каже, че сестра ти е курва и с това всички да сме съгласи. Как ти се струва?

            Ами не е така. Даже ще кажа, че на студено колата трябва да върви повече от колкото при работна температура 90гр.

            А до това, че няма кола която на студено да работи добре това е "незнам как да го нарека" изкаване. Да, може да е по-шумен мотора тогава, но не и да кашля, киха и там каквито и други определения има това явление.

            Някой преди се беше изцепил във форума, че това е нормално, че пази двигателя и за това работи с намалена мощност и подобни. И най-лошото е че който не разбира го повярва. Аз също в началото почти го бях повярвал, но след като имах подобни на вашите драми и не изчетох и не изпробвах какво ли не се оказа, че този мотор има много слаби и дребни болежки, които се отстраняват лесно. Стига човек да знае как.

            И не се заблуждавайте, че един като сменил дебитомер и се е оправило, че и при вас е от това. Този порблем може да бъде породен от много неща. Нищо, че симптомите са едни и същи. Кихане, кашляне, пукане в смукателния колектор и подобни са все проблеми по мотора и не само от електрическата част.
            Добре, а какви може да са др. проблеми.Та дасе търсят.
            АЛФА 156 1.6 ТС

            Comment


            • #21
              мале

              Първоначално публикувано от S_G_M
              Има една наука , която се казва термодинамика , и тя гласи , че охлаждането не е желателен процес. Когато колата е студена , всичките и течности са с по-голяма вискозитет , другото е че метала има свойството да се разширява и свива. Тоест двг то е проектирано да работи топло , а не студено . Ако беше така означаваше , че колите трябва да се карат максмилно студени. За да работи един двигател нормално трябва да е топъл.
              ти отрече нос системата бе чобек

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от miro__s Покажи съобщение
                Добре, а какви може да са др. проблеми.Та дасе търсят.
                Колега,напиши "забива муцуната" в търсачката и ще се хванеш за главата, в почти всяка от намерените теми става въпрос за същото или подобно....Явно проблема е един от най срещаните при алфите,но да, проблем си е,не е нормално. Причините ще ги каже доктора. Така като гледам дебитомер е най честата,ламбда,датчик за темп. и т.н....Въпроса е доктора да го бива иначе излишни пари. Ще покарам така докато се опарича малко,и после ще кажа какво е било при мен.
                156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от vanboxer Покажи съобщение
                  и при мен прави същото,на елкон ми казаха че всичко работи перфектно,мисля че има подобрение като сипя по силен бензин ,но не е само от това
                  До колкото разбрах от други теми диагностиката не хваща дебитомера. Ако греша да ме поправи някой
                  156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                    До колкото разбрах от други теми диагностиката не хваща дебитомера. Ако греша да ме поправи някой
                    Трябва да е заминал сензора нацяло и тогава отчита грешка.Моя също не показа грешка на диагностиката,но като смених дебитомер колата си тръгна както трябва.
                    sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                      До колкото разбрах от други теми диагностиката не хваща дебитомера. Ако греша да ме поправи някой
                      Хихи, зависи от диагностиката ...

                      Comment


                      • #26
                        ся да не отварям нова тема и аз да си кажа!значе аз от 3 години моята несъм я оправил винаги си има едно глъхнене и леко чудене в един работен диапазон от 1700-2500 оборота,когато е студена!а на всичкото отгоре тва клатене и глъхнене го имам във същия диапазон когато е и загряла!сменил съм свещи,кабели,дебитомер,сонда,датчик на термостата е не се е оправило просто има свикване!на диагностика на място и в движение няма нищо което да се захвана за него!
                        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                        Comment


                        • #27
                          Сваляш си дросела, почистваш го, отиваш да ти го адаптират ... и няма клатене, няма глъхнене ...

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                            Сваляш си дросела, почистваш го, отиваш да ти го адаптират ... и няма клатене, няма глъхнене ...
                            Зависи кой ще го адаптира
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщение
                              ся да не отварям нова тема и аз да си кажа!значе аз от 3 години моята несъм я оправил винаги си има едно глъхнене и леко чудене в един работен диапазон от 1700-2500 оборота,когато е студена!а на всичкото отгоре тва клатене и глъхнене го имам във същия диапазон когато е и загряла!сменил съм свещи,кабели,дебитомер,сонда,датчик на термостата е не се е оправило просто има свикване!на диагностика на място и в движение няма нищо което да се захвана за него!
                              А дюзи и зацепване?
                              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
                                Да, сега намерих доста изписани теми по тоя въпрос...еми ще се лекуваме като има парички,че в момента е зле положението.
                                Понеже съм в Ямбол не знам до кога,има ли колеги от Ямбол да ми препоръчат сервиз където поне малко да разбират,че аман от некадърници.
                                В Ямбол можеш да отидеш и при Вальо сервиза му е като подминеш трите вятъра в посока Златен рог след като минеш моста от лявата страна се пада срещу бензиностанцията
                                AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                                http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                                Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                                BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                                Comment

                                Working...
                                X